Žilinským sestrám poďakovalo už viac ako 200 pacientov

Minulý rok sa žilinská nemocnica zapojila do unikátneho projektu Poďakuj sestre v organizácii Komory pre medicínske právo MEDIUS. Pacienti môžu vďaka špeciálnej forme dotazníka vyjadriť svoju spokojnosť s prácou sestry i pôrodnej asistentky, ktorá sa o nich starala počas hospitalizácie v zdravotníckom zariadení. V žilinskej nemocnici túto formu využilo už 229 pacientov a ich rodinných príslušníkov.

 

„Spätná väzba je základ, tá negatívna nám pomáha rýchlejšie odhaliť prípadné problémy a napraviť ich, no dôležité je nezabúdať ani na tú pozitívnu. Naši zdravotníci sú ľudia, preto tiež potrebujú počuť poďakovanie, ktoré ich v práci nabíja a posúva ďalej. Sme veľmi vďační za každú takúto reakciu, ktorá nám príde," priblížil generálny riaditeľ Fakultnej nemocnice s poliklinikou Žilina Igor Stalmašek a zároveň dodal, že v roku 2018 okrem projektu Poďakuj sestre zaslalo svoje poďakovanie či vyjadrenie spokojnosti s poskytnutím zdravotnej starostlivosti v žilinskej nemocnici ďalších takmer 600 pacientov. Urobili tak formou listov, mailov, sociálnych sietí či dotazníkov spokojnosti.

 

1448 fnsp zaprojekt podakuj sestre je v ziline uspesny jpg

 

Zanechať odkaz ktorejkoľvek sestre môže v rámci projektu Poďakuj sestre každý návštevník nemocnice. Na jednotlivých oddeleniach sú k dispozícii propagačné materiály a inštrukcie uvádzajúce, ako sa rýchlo a jednoducho zapojiť. Poďakovania je možné zaslať aj prostredníctvom e-formulára na webstránke www.podakujsestre.sk. Spätnú väzbu v súvislosti s celkovým poskytnutím zdravotnej starostlivosti môžu pacienti zaslať písomne na adresu nemocnice, elektronicky na email , sťažnosť písomne alebo na email . K dispozícii sú tiež dotazníky spokojnosti, ktoré po skončení hospitalizácie dostane pacient. Pri ďalšej návšteve nemocnice ich stačí vhodiť do označenej schránky v jednotlivých pavilónoch.